Iar bate vântul schimbării, Crivăţul


Cică un fundal de culoare neagră în combinaţie cu scrisul de culoare gri sau alb oboseşte ochiul cititorului şi îl descurajează din avântul său de culturalizare, aşa am citit pe „blogurile de specialitate” (deci şi prin urmare sigur trebuie să fie adevărat), asta plus faptul că mai multe persoane mi-au atras atenţia că e cam deprimantă combinaţia de culoare în corelaţie cu postările mele „de bine” despre tărişoară, astfel în dorinţa mea de a vă încuraja să mă citiţi cât mai mult şi mai ales din dorinţa de a nu va deprima (prea tare) am hotărat să schimb încă odată aspectul blogului meu … chiar dacă mi-a luat o lună de zile.
În altă ordine de idei, mi-am mai dat eu seama de ceva şi anume că la începuturile blogului ăsta eu ziceam aşa : „Daţi frâu liber frustrărilor ca să nu ne explodeze dracu capetele!”

De la ideea asta de „vox publica” din păcate am devenit cam egoist şi mi-am dedicat blogul ăsta mie (ei în fine nu e chiar aşa că nu m-am apucat niciodată să scriu decât despre mine şi de nemulţumirile şi „frustrările” personale, am scris până la urmă de lucruri care ne vizau pe toţi). Totuşi mi-am dat seama că am rămas un pic dator şi faţă de ceilalţi care poate ar vrea să îşi „aeriseasca” nemulţumirile şi poate nu au unde, sau poate vor doar să profite de ocazie pentru a se face auziţi şi aici. Sunt conştient că poate mulţi dintre voi aveţi deja blogurile voastre şi că probabil acolo vă faceţi, în primul rând, părerea cunoscută însă dacă simţiţi nevoia puteţi acum să vă faceţi frustrările cunoscute şi aici.

Acest articol a fost publicat în Elucubratii, frustrari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Iar bate vântul schimbării, Crivăţul

  1. Mihai zice:

    Nu stiu cat de deprimanta era pagina din cauza fundalului negru, dar intr-adevar e mai usor pentru ochi fundalul alb si scrisul negru, presupun ca din cauza ca ne-am obisnuit asa din carti, de pe calculator. Oricum e in regula noul aspect, pare si un pic mai ingrijit.

Lasă un răspuns

