Cum a pierdut H.R. Patapievici 4 milioane de euro


Vã semnalam încã ieri subiectul ãsta urmând sã dezbat subiectul mai pe larg, cred cã a venit momentul sã dezvoltãm ideea, având în vedere toate „neplăcerile” pe care anticomunistu` şi cu clica sa ni le provoacă zilele astea cu anunţarea de taxe şi impozite pe „mersul la WC”.

Astfel a venit momentul, prieteni, sã mai şi zâmbim, pentru cã la cât de rău ne-a învrăjbit Basecxcu singura plăcere pe care o mai putem descoperi zilele astea în noi e bucuria de a afla cã totuşi pânã şi lacheii lui şi-o furã de la „stăpân”. Sã vorbim, zic, despre cum unul din susţinãtorii fervenţi ai „marinerului” şi-a luat o ţeapa cât Casa Poporului de la noii aliaţi basescieni, iar el micuţul a fost lăsat cu „curu`n ploaie” ca o otreapã folositã şi aruncatã.

Personajul în cauzã (dacã nu v-aţi prins din titlu) este Horia Roman Patapievici, descoperitorul şi promovatorul orgasmizat al „faimoasei casete cu oralul lui Mircea Geoanã”. Iată deci, prieteni, cum „ferventul susţinãtoral Basescului a rămas cu buza umflatã şi cu preţiosul sãu ICR (Institutul Cultural Roman – organizator de expoziţii cu ponei roz acoperiţi de svastici) muls de „noile puteri” ce se dezvoltã în stat.

Bugetul ICR trebuia să se discute ieri, pe la 11 jumate, dar pe HâRâPâu nimeni de la Parlament nu l-a înştiinţat de asta: „Am aflat de la o televiziune de ştiri, de pe crawl, că eram programat azi şi m-am grăbit să ajung”. În lipsa lui, parlamentarii au tăiat din bugetul ICR 4 milioane de euro, pe care i-au transferat în bugetul Ministerului Culturii. Totul a plecat de la momentul în care s-a discutat bugetul infim al Ministerului Culturii, de doar 0,2% din PIB, şi Kelemen Honor a spus că aşa cum s-au putut găsi bani pentru creşterea bugetului ICR, se puteau găsi bani şi pentru ministerul pe care îl conduce. „Altfel, am putea ajunge în situaţia ca ICR să nu mai aibă ce arăta în afara ţării”, a spus ministrul (mare pagubã, spun eu). Senatorul PNL Mircea Diaconu a propus măsuri drastice: banii în plus de la ICR să treacă la minister. Udemeristul Marton Arpad l-a susţinut pe loc. Parlamentarii din comisie au deplâns soarta culturii din România şi au decis să acorde Ministerului Culturii un buget de 5 ori mai mare, de 1% din PIB. Şi să ia o parte din banii necesari de la ICR.

Evident cã pe parcursul tuturor acestor discuţii Patapievici nici măcar nu era în salã, pentru cã pe el nu-l anunţase nimeni, bucuria mea e una distructivã în acest moment dar trebuie sã recunosc cã-mi place maxim ce i s-a întâmplat „preaslăvitorului”.

Povestioara asta, anecdota dacã-mi permiteţi, e extrem de grăitoare pentru comportamentul tipic bãsescian, adică eu sunt convins cã Patapievici îi cânta laurii peste hotare lu` Basecxcu tocmai ca sã primească ceva fonduri în plus, aşa merge treaba la Romanica „o mânã o spală pe cealaltă”, numai  cã la noi întodeauna o mânã e mai perversã decât cealaltă şi după ce se vede spălata o strânge de gât pe prima.

Astfel acum vin şi eu şi vã întreb sincer: Putem noi sã nu ne bucurãm de palma asta peste ochi care şi-a luat-o Patapievici?; daţi-mi voie sã vã ofer şi un răspuns: Ne-am putea bucura, doar dacã „laba” asta peste ochi l-ar trezi din adulaţie pe „preaslăvitor”, însa dacã rămâne la fel de pup`in`basesc ca şi înainte atunci n-a rezolvat nimic.

Acest articol a fost publicat în Funny, Pamflet, politica și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Cum a pierdut H.R. Patapievici 4 milioane de euro

  1. Mihai zice:

    Preaslavitorul, ferventul, HâRâPâ-ul, de unde dracu le scoti frate ca esti criminal?

  2. Mie nu mi se pare ok ca vorbesti ca si cum ai sti tot ce s-a intimplat acolo. Dar sa zicem ca ai un spirit de observatie exceptional si ca e asa cum zici. Chiar si asa, mi se pare ca Patapievici nu e omul pe care sa-si poata permite oricine sa-l ia in balon. Sint vreo doi, trei oameni ca el in toata tara, si cu siguranta autorul articolului astuia nu e unul dintre ei.

    • Sfantu` Simon zice:

      Nu vorbesc de parca as fi fost acolo ci redau ce am citit in diferite publicatii care au avut reporteri ce au fost acolo, cat despre faptul ca sunt putini oameni ca el in toata tara (nu pot decat sa-i multumesc lui D-zeu pentru asta), probabil vrei sa faci referire la faptul ca e un „intelectual”. Nu-i neg aceasta calitate, asa cum nici nu incerc sa par vre-un destept (asta sigur imi iese mereu :D), insa atitudinea asta de a fi lacheul lui Basescu nu i-a prins prea bine la statutul de „intelectual” si asta cu siguranta e un lucru care nu-l respect la domnul Patapievici.

  3. Nu stiu nimic despre el ca „lacheul lui Basescu”, stiu doar ca i-am citit cartile si ca prin ele si-a cistig defintiv respectul in ochii mei.

  4. Nikky zice:

    Vai, marele intelectual, ce sa-ti spun! Mai da-l incolo de obsedat sexual, sau ati uitat cand povestea, ca un soarice excitat, prin Spania detalii despre caseta cu Geoana facand sex. Are dreptate Sfantu, e un lacheu si nimic mai mult.

  5. Ai citit macar vreo pagina scrisa de el, daca vreo carte ar fi prea mult sa intreb? Pot sa ghicesc ca nu, dupa cum vorbesti.

  6. Nikky zice:

    Vai ce sa-ti spun inteligena rara unde era, faptul ca ai citit cartile „intelectualului” te ridica automat peste nivelul nostru, al astora ce nu l-am citit. Dragule ceea ce faci tu aici se numeste pupincurism, iti idolatrizezi modelul, îi ţii palma, si nu poti admite ca a fost si poate inca e lacheul lui Basescu, toate doar pentru ca ti-au placut tie cartile lui. Asta denota o gandire ingusta si o atitudine asemanatoare cu a idolului tau.

    P.S.: Nu te mai ataca atat ca nu ti-a jignit nimeni idolul, era doar o prezentare pamflezistica a unui eveniment curent.

  7. Sorin zice:

    @Nikky, dacă nu ai mai fi atât de obsedat de propriile idei şi de mândria pe care o degaji datorită credinţei că doar ele sunt singurele purtătoare de adevăr, poate ai putea să înţelegi şi ce vor să spună persoanele din jurul tău … Cred că asta este una din primele lecţii ale bunului simţ: ascultă şi ce au de spus cei din jurul tău fără să-i jigneşti, chiar dacă este total diferit de credinţa ta …

  8. Nikky zice:

    @Sorin: spui exact ce am zis si eu numai ca o faci pe un ton mai blajin. Intentia mea nu era sa jignesc pe nimeni (poate doar sa-l „iau in balon” pe intelectual), doar ca nu-mi plac persoanele care sunt condescendente plecand de la premiza ca au citit o carte in plus fata de mine, am citit si eu destule carti fara sa simt nevoia de a ma lauda cu asta. Daca e cineva care a jignit aici, aceea nu sunt eu.

  9. Mihai zice:

    Mai nu va mai certati ca va „trazneste Sfantu'” 😆

  10. Sorin zice:

    @Nikky, Îmi cer scuze, deci eşti o doamnă/domnişoară …. Mie mi s-a părut, totuşi, că asta ar putea fi o jignire „… ceea ce faci tu aici se numeste pupincurism,”, dar ai şi tu dreptate, da, şi asta poate fi numită jignire: „Ai citit macar vreo pagina scrisa de el, daca vreo carte ar fi prea mult sa intreb? Pot sa ghicesc ca nu, dupa cum vorbesti.” În concluzie: nu merită HRP să ne certăm dacă este sau nu lacheul Băsescian, mai bine un cântec vesel să cântăm!

  11. Sfantu` Simon zice:

    De acord cu vocea ratiunii, Sorin (aka Idei SH), el salveaza ca de obicei situatia cu o idee perfecta pentru ziua linistita de sambata

Lasă un răspuns

