Scenariu hollywood-ian


Toata lumea îşi începe zilele astea postãrile cu introduceri de gen „am revenit”, „sã ne apucãm din nou de treabã” sau alte stereotipii de felul ãsta. Ei bine eu nici nu am revenit si nici nu am cum sã mã apuc din nou de treabã (mai ales cã nu m-am „apucat de treabã” niciodatã), asa cã daţi-mi voie sã fac ceea ce am fãcut si pânã acum şi anume: sã vã prezint o nouã „felie” (porţie) de realitate cotidianã din minunata ţãrişoarã.

Locaţia: Urbea X City, jud. Cutãrescu

Populaţia: 12 000 de locuitori; fauna: alţi 10 000 de bizoni posesori de maşini (importate de la Germanica)

Scenariul: O strada îngustã de circa 6 metri, îngustatã şi mai mult de autoritãţile locale prin amplasarea de şanţuri strategice de o parte si de alta a şoselei (pentru reducerea populaţiei indigene de pensionari care obligaţi fiind sã „sarã pârleazu” şi datoritã gheţii necurãţate decât când o veni primãvara mai picã şi eventual mor), rezultã astfel aproximativ 5 metri de carosabil, adãugam un şir nelipsit de maşini parcate în paralel cu sanţul îngustând şi mai mult carosabilul rezultã aproximativ 3,5 metri de şosea mai mult sau mai puţin utilizabilã (mulţumitã desigur stratului dens de gheaţã ce acoperã totul în jur).

Momentul acţiunii: intrã în scenã „bizonul de urbea X” care simte, evident, nevoia de a-şi parca maşina în paralel cu şirul de maşini înainte menţionat (omu` ieşise la shopping nu putea fi deranjat sã parcheze prea departe de alimentarã), întinzând astfel la maxim posibilitãţile peticului de asfalt, întinzând de asemeni şi nervii tuturor celorlalţi participanţi la trafic.

Punctul culminant: din direcţie opusã apare o altã masinã care ar vrea sã treacã.

Restul vi-l puteţi imagina si voi: înjurãturi mai pe înfundate, mai pe faţã la adresa bizonului, probabil un mic transfer de vopsea (noroc cã maşinile erau de culori apropiate), … ahhhh înca o zi în minunata comunã, pardon „municip”, din minunata ţãrişoara.

P.S.: Ce ziceţi îl convigem pe Bruce Willis sã joace dupã scenariul ãsta, faţa l-ar ajuta cred.

*Numele persoanelor implicate şi al locaţiilor folosite au fost modificate pentru a proteja identitatea bizonilor ca sãlãşluiesc acolo (sunt animale ocrotite prin lege).

P.S.2 : Vã mai mirã ceva suntem ţara în care imagini ca asta sunt la tot pasul.

Acest articol a fost publicat în Pamflet, Reality și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Scenariu hollywood-ian

  1. Piperusha zice:

    Nu îndrăznesc să sper că respectiva străduţă e cu sens unic…

    • Sfantu` Simon zice:

      😀 In nici un caz, strada cu doua sensuri (cica), dar pe care abia poti inghesuii doua carute pline de fan (asta asa ca sa mentinem specificul zonei rurale in care ne aflam, adica marele „municip”).

  2. Mihai zice:

    Suna cunoscut scenariul asta, cred ca l-am vazut si eu desfasurandu-se. Parca chiar am jucat intr-un episod, dar nu eram bizonul :), ci eram cel care incerca sa treaca pe langa el.

  3. ANDREEA zice:

    Cred ca stau si eu in „urbea” asta, si la noi e aceeasi situatie, probabil mai sunt si alti la fel. Dupa cum zici si tu „minunata tarisoara”.

Lasă un răspuns

