Postare lipsa


De cand cu vacanta lu` peste se vede treaba in tarisoara ca lucrurile au cam fost puse pe pauza, bloagerii si fanii lor sunt in vacante (unii in vacante mai minunate decat ailalti ca deh d`aia au fani), politicienii lu` peste au parasit si ei posturile si isi fac de cap care pe unde e luxu mai scump (vezi exemplul Nuti Udrea care a sarbatorit la Sinaia alaturi de „tovarasii” de partid, cel mai penal fura Boc, care la final sfatuia toti rumanii sa vina la hotelul respectiv uitand desigur ca Nuti nu mai e la turism si ca toti romanii nu se lafaie in bani,ca deh n-am avut toti noroc sa fim politicieni si membrii de partid).

In zilele astea de cumpana (dintre ani desigur, pentru ca situatia din tarisoara este evident una de angajament maxim in care nu mai avem grija zilei de maine ca doar avem Guvernul Boc IV „The Rebirth of The Reloaded Revisitation”) nimic nu a reusit sa-mi atraga mai mult atentia decat editia din aceasta dimineata a emisiunii „Nora pentru Mama”. Una din muierile isterizate si private de „placerile vietii” insa obligate sa traiasca intre feromoni masculini si mamele feromonilor si-a pierdut mintile (asemeni mie de altfel care chiar scriu despre asta) si a sarit gardul „spitalului”, dovedind inca odata ca „sunt multi prosti in Gradina Domnului, insa unii mai sar si gardul”.

Acu va intreb si eu o singura chestie, de ce dracu alegi sa sari gardul ca nebuna, ce pe usa din fata nu se putea iesii? Sau poate in halul ala au ajuns bietele pitzipoance de disperate dupa „caldura unui barbat” ca sunt in stare sa sara si gardu` unitatii doar sa puna mana pe unu mai de Doamne ajuta, care sa le racoreasca.

Acest articol a fost publicat în Funny, Pamflet, Reality și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Postare lipsa

  1. ANDREEA zice:

    ai mare dreptate sau vazut iar cu ciolanul in mana si au inceput sa-si faca de cap.altii muncesc si nu primesc nimic(eu) iar altii se distreaza pe banii nostrii

  2. Mihai zice:

    Vite incaltate, toti si alea de la emisiune dar mai ales aia din guvern, ce sa le ceri mai mult.

  3. un nou sens zice:

    corect… felicitari. ai o foarte mare dreptate

  4. Maria zice:

    Din guvernul Boc, piesa principala este Elena udrea care este cel mai apt politician!

  5. Man's Club zice:

    Am trimis invitatia si am postat link catre tine.Spor la scris in continuare,ehipa Man’sClub!

  6. vierul zice:

    tihi, sa ne traiasca Nutica! eu cautam un articol mai vechi citit printr-un ziar si iata-ma ajuns la tine pe blog, din ce am rasfoit pe aici in scurt mi-a placut tare ce-am citit, ai humor monser nu gluma.

Lasă un răspuns

