Bate vantul schimbarii


Nu, nu va faceti impresii Basescu nu a murit, si nici eu nu o voi face prea curand (imi pare rau pentru cei dezamagiti, de oricare dintre vestile de mai sus). Vantul asta al schimbarii vine din partea mea, stati linistiti, nu mi-am propus sa-mi schimb stilul „suav, grabit, si ironic de a scrie”, o sa schimb decat un pic aspectul general al blogului. In ultima vreme blogul a beneficiat de o crestere in accesari, iar acest lucru mi-a atras atentia si m-a motivat sa aduc un plus de personalitate si de caracter paginii mele (plus ca o mica curatenie si ordonare a widget-urilor se cam cerea). Astfel aveti acum la dispozitie noul si imbunatatitul, FRUSTRAT[punct]RO, acesta desigur beneficiaza de cele mai noi si ultra-moderne dotari existente la ora actuala pe piata, de la ABS, EBS, servodirectie pana la aer conditionat (climatronic), jante de aluminiu de cati dracu toli vreti voi (cu astea nu le am) si asa mai departe.

Ideea e ca ne-am innoit, ne-am beautificat, si asta doar pentru placerea voastra vizuala, in alta ordine de idei tin sa multumesc maxim echipei de la toateBlogurile.ro, fara care sunt sigur ca nu as fi reusit: unu, sa-mi promovez blogul; doi, sa gasesc o comunitate placuta si „interesata”(si interesanta) de blogeri si cititori de bloguri. Fara existenta site-ului toateBlogurile.ro, cu siguranta nu as fi reusit sa atrag o serie de „colaboratori” (pe care ii gasiti in blogroll), si sigur nu as fi reusit sa gasesc nici persoana care m-a ajutat cel mai mult la acest face-lift pe care l-am facut pagini mele. Omul cu inspiratia, cel care a realizat headerul, care a realizat banner-ul si care a ascultat calm si cu o rabdare de sfant toate indrumarile pe care i le-am insirat, doamnelor si domnilor Soriiiiin (IDEI SH), Calinescu nu-l cheama (cred). Lasand gluma deoaparte trebuie sa fac ca aia de la PRO, si sa zic JOS PALARIA in fata omului asta, pentru ca sincer nivelul la care s-a implicat si straduintele sale de a face totul exact asa cum mi-am dorit eu, ei bine fratilor asa ceva… mai rar. Prea multe nu cred ca avut de castigat de pe toata treaba asta (afara de recunostinta mea, si de aprecierea viitorilor si actualilor vizitatori ai blogului meu), in schimb eu cred si sunt convins ca nu a facut-o pentru ca se alegea cu ceva din asta, ci pur si simplu a vrut sa ajute (mi se pare ca-l cam caracterizeaza dorinta de a ajuta, intrati la el pe blog si veti vedea asta cel mai bine la sectiunea asta). Asa ca nu pot decat sa ma inclin in fata lui. Ahh, si nu uitati sa-i vizitati blogul IDEI SH, si sa intrati pe toateBlogurile.ro (sa va faceti cont acolo)!

Acest articol a fost publicat în Reality și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bate vantul schimbarii

  1. Cris zice:

    Da, e mult mai buna tema asta, felicitari pentru alegerea facuta!!

Lasă un răspuns

