Despre post-ul: Mircea Badea. Un clişeu vorbitor…


Despre postarea astea, care mi-a atras atentia in cursul zilei de azi facand parte cu succes din categoria „Top Posts from around WordPress.com” simt nevoia sa dezbat un pic subiectul si sa despic firul in patru. Ca demers OTV-istic articolul s-a dovedit dupa cum se vede a fi un mare succes, la o adica baiatul asta de l-a scris mariusnicolescu a stiut clar unde bate si ce vrea sa realizeze prin postarea acestui gen de scriitura. Parerea mea sincera si personala e ca omu` avrut sa isi fac un pic de reclama (ceea ce i-a si reusit, pacat este ca a ales sa o faca in felul asta, adica apeland la „sensibilitatile” publicului devorator de „In gura presei”), si sa faca dupa cum si el recunoaste o revenire in forta si cum putea sa faca cel mai simplu asta decat facand haz de un „personaj” care pentru multi inseamna o imagine (demna de aparat, pentru ca la asta ne pricepem noi romanii, sa ne inflacaram pentru altii si mai putin sa avem grija de ograzile noastre).

In fine trecand peste astea, dupa cum spuneam demersul OTV-istic al „scriitorului” este evident pentru oricine, modalitatea desi un pic meschina si demna de o lipsa de fair-play a fost se vede una de succes pentru popularizarea blogului respectiv (fie si doar pentru o zi). Penibilul situatiei apare evident dupa postarea articolului respectiv, cand incepe dupa cum cred ca se astepta si autorul „galceava”. Ce vreau sa spun prin asta: eu sunt convins ca el se astepta la reactiile negative pe care le va starnii in cadrul comunitatii de fani Mircea Badea, insa nu cred ca era pregatit de virulenta atacurilor acestora, astfel il vad postand la fiecare mesaj care-l injura cate un reply demn de toata mila; iarasi o alta chestie la care nu cred ca se astepta, dar care a iesit ca orice „ciupearca dupa ploaie” fix in varful maldarului de rahat a fost faza cu „mesajul de pe Facebook” in care fanii Mircisoiului erau invitati sa-l injure „pe boul asta”. Aici apare si penibilul articolului de mai sus, ca orice roman traitor in Romanica, toti suferim de teoria conspiratie (chiar si eu vezi aici exemplul) si tuturor ni se pare ca suntem urmariti de forte mai mari decat noi. Astfel tot cititorul de articolul cu pricina si care nu il inghite pe „pamfletar”, s-a hotarat sa adere la ideea ca Mircea Badea a stat pe Facebook sa le dea lor mesaje prin care sa-i incurajeze sa-l injure pe „micut”.

Ei bine frate, mie dati-mi voie sa nu o cred si p`asta, adica hai cu postarea aducatoare de trafic maxim am inteles, cu injuratu` cu fanii Mircisoiului iar am inteles, dar deja sa ajungi sa pretinzi ca Badea nu avea altceva mai bun de facut decat sa stea sa dea mesaje persecutatoare la adresa autorului de postare pe WordPress, ei prietene eu aici trag linia. Sunt convins ca mesajul a existat, asa cum sunt convins si ca el a fost trimis dupa un cont de Facebook facut in numele lu` Mircea Badea, dar prieteni omul asta are la activ 5 conturi de hi5, de care el insusi facea misto in emisiunea lui de la Radio Zu, poate are inca o suta de alte conturi pe retele d`atea de socializare, toate facute in numele lui dar in nici un caz de el, asa ca eu zic sa o lasam mai moale p`asta cu „Mircea Badea a dat mesaje pe Facebook sa ma injure lumea”.

Sper ca nu se va intelege acum ca eu sunt un preaslavitor al „pamfletarului”, sau vre`un inamic „public” al „baiatului cu blogu` de scrie despre Mircea Badea”(desi ipocrizia acuzatiilor de genul „ceea ce face Mircea Badea se cheamă ţigăneală, e un mod relativ ieftin de a atrage privitori…gen Acces Direct şi Un Show păcătos”; cand tu insuti apelezi la asemenea tertipuri esti un pic ipocrit sa arati cu degetul pe altul), eu pur si simplu simteam nevoia de a impartasii subiectul si parerile mele cu „publicul frustrat”, eu inteleg ca poate baiatul a avut si el asa o revelatie de moment si l-a cuprins inspiratia exact pe „modul relativ ieftin de a atrage privitori”, dar totusi eu imi rezerv dreptul de a privi totul cam circumspect si de a vedea in toata mascarada doar un mod relativ ieftin de a atrage privitori. Cam atat pentru acum, in rest ce sa zic „gibonilor dans” si acum astept si eu corul de injuraturi se remarci zeflemitoare la adresa mea.

Acest articol a fost publicat în Funny, Pamflet și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Despre post-ul: Mircea Badea. Un clişeu vorbitor…

  1. Mircea zice:

    hmm, draga mea, eu zic sa nu-i mai planga de mila bloggerii astia mari lui Mircea Badea… are destul de multi bani… un calcul simplu… din emisiune scoate 1.4 milioane de euro profit. Lui i se vor datora anual cel putin cei 0.4 dintr-un milion.

  2. Piperusha zice:

    Bună! Interesantă ideea blogului tău. Te interesează un schimb de linkuri?

  3. Sofistricat zice:

    Cam te grăbești în orice articol, că văd că scrii cu crati-mă la multe cuvinte care n-au treabă cu așa ceva. Măcar scoate bannerele alea cu „Scriu corect”, că devine penibil.

    • Sfantu` Simon zice:

      Nota redactie : Da si exemple ca altfel esti decat un ratat care s-a jignit ca l-am facut sluga.

      • Sofistricat zice:

        Exemplu nou nouţ: „Nota redactie : Da si exemple ca altfel esti decat un ratat care s-a jignit ca l-am facut sluga.”

        se pune NU dacă spui „că altfel eşti decât un ratat”

        Exemplul anterior, care lipsea din speranţa că-l vei depista singur: „decat sa stea sa de-a mesaje persecutatoare”. Nici nu mai zic de modul în care foloseşti apostrof pentru a marca o cratimă la unele cuvinte. Abia aştept să văd ce replică dai, dacă nici acum nu vrei să recunoşti greşeala.

        • Sfantu` Simon zice:

          @sofistricat : Exemplul tau cu „se pune NU”, nu e valabil, pentru ca eu nu consider ca „nu esti decat un ratat care s-a jignit ca l-am facut sluga”, eu consider ca esti un ratat care intr-adevar s-a jignit ca l-am facut sluga, printre alte multe defecte. Ca sa spun ca „nu esti decat un ratat” insemna sa fi decat un ratat, in schimb eu consider ca ai mult mai multe calitati pe care ti le voi exemplifica cel mai bine postandu-ti poza din profil. (restul e de prisos, e de ajuns sa-i vedeti mufa)
          Cat despre exemplul celalalt, mersi pentru atentionare, in general nu prea imi citesc post-arile de doua ori (mare greseala, stiu), nu am rabdarea necesara de a face corectura, prefer sa postez mai intai si apoi sa las pe altii sa se dea in spectacol, atragandu-mi mie atentia la cat de prost sunt ca am gresit o liniuta in plus din graba.

          • Sofistricat zice:

            Era vorba de faptul că atunci când scrii , gramatica limbii române cere neapărat să fie pus în fața lui . Verfică la orice profesor de limba română.

            Faptul că mi-ai postat poza arată faptul că nu mai ai cu ce să îți susții argumentele și încerci să mă demontezi prin aspectul fizic, dar nu te-ai prins de ceva: eu am pus poza aia cu mâna mea pe profil, deci nu ai cum să mă faci să-mi fie rușine de așa ceva, cum cred că ți-e ție, dovadă faptul că ai un desen în loc de o poză cu tine. Halal.

            Adu-ți aminte ce alt personaj român a încercat să se ia de oponentul lui arătând un filmuleț „compromițător” în care un copil ar fi fost lovit. Se vede că ai apucături de PSD-ist, că altfel nu văd de ce ai reacționat așa de opus la ceea ce am postat pe articolele tale.

            La faza cu sclav iar greșești. „Disputa” noastră a început când te-am atenționat că scrii greșit și apoi te-ai apucat să arunci vorbe grele contra ceea ce-i spusesem unui alt user despre faptul că nu-i plăcea că a ieșit Băsescu. Presupun că ești și înscris în partidul comunist PSD? Dacă nu, poți să aplici pentru un post la ei, iar eu îți voi trimite o recomandare: Cel mai exemplar viitor PSD-ist pe care l-am întâlnit.

            • Sfantu` Simon zice:

              Prietene tu ma acuzi pe mine ca am ramas fara argumente si ti-am pus poza sa te fac de rusine. Unu la mana daca tu crezi ca poza ta e de ajuns pentru a te face de rusine (asta spune multe despre asa zisa ta incredere in tine), secundo vad ca si tu te folosesti de aceeasi tactica, adica te iei de aspectul meu fizic pentru ca zici tu ca mi-e rusine de mufa mea si d`aia nu vreau sa mi-o expun peste tot ca pe hi5(prefer sa raman un personaj misterios :D), asa ca sa inteleg ca ai ramas fara argumente.
              „Disputa noastra nu exista”, cel putin pentru mine, si nu, nu sunt atat de meschin sa te mascaresc doar ca mi-ai atras atentia ca am pus o liniuta unde nu trebuia. In rest ce sa zic decat „gibonilor dans” si astept si alte injuraturi, frustrari, etc. Ce dracu doar d`aia am facut blogu`.

  4. buna,

    arunca si tu o privire pe blogul meu:
    http://www.questioare.com
    si daca iti place ce anume gasesti pe acolo, adauga-l in lista ta de bloguri.

    multumesc anticipat,

    Strumfita

  5. cristi zice:

    De ce ti-ar fi atat de greu sa crezi ca Mircea Badea a scris acel indemn? Pentru ca nu poti accepta ca imaginea lui sa fie strirbita? Da un search pe facebook, o sa vezi ca exista O SINGURA pagina cu numele Mircea Badea, care are peste 7000 fani (impresionant). Da click aici ca sa vezi cu ochii tai printscreen, eu asa am aflat despre blogul cu pricina, am primit acel indemn, si nu mi-a venit sa cred ce vad: http://i47.tinypic.com/2rh04k0.jpg . In momentul acela mi-am dat seama ca ingrosam randurile fanaticilor care ar fi in stare sa te omoare, daca spui ceva de rau despre idolul lor, si m-am dezabonat de pe acea pagina.
    De fapt ce vorbesc? De ce nu intri tu pe pagina oficiala Mircea Badea (singura!) ca sa vezi cu ochii tai? E antepenultimul post. Sau preferi sa crezi in continuare ca e o inventie?

    • Sfantu` Simon zice:

      @ de ce nu cred ca ala de pe Facebook e Mircisoiu
      „Oamenilor, chiar am o problema. Una mica, dar problema. E un bou pe Facebook care pretinde ca ar fi eu. Ei bine, nu e.

      Boul posteaza pozele pe care le gaseste pe net, scrie cretinisme si vad ca are o groaza de “fani”. Eu n-am mai intrat de cel putin o luna pe Facebook pentru ca ma plictiseste maxim.

      Va informez doar ca sa nu luati teapa. Am luat niste masuri sa-i rup capul, o sa vedem cu ce efect.” citez direct de pe blogul lui M. Badea (e dat si link-ul catre dobitoc, e exacy acelasi cu ce mi-ai trimis tu, asa ca fratilor va rog nu mai fiti creduli, si judecati inainte.

      • mosoracristian zice:

        Asta e la fel ca „mi-a mancat catelul caietul cu tema”. Adica sunt eu daca fac chestii faine, dar daca o dau in bara, nu mai sunt eu. Daca cineva imi foloseste imaginea pentru a-mi aduce imagine si fani, e ok, aprob, si cand „ala” o da in bara, ma dezic de el. Fratilor, daca cineva va foloseste numele pentru o pagina de Facebook (culmea, a pacalit 8000 oameni ca este chiar el, prosti mai sunt si aia, nu?) de ce nu scrii un mail la Facebook ca sa ii anuleze contul? Cred ca in maxim o saptamana s-ar rezolva problema. Si cum de 8000 oameni fani inraiti Mircea Badea sunt atat de prosti incat nu il cred pe Mircea Badea (cel de la TV – chiar, daca nu e nici el cel adevarat?) cand spune ca ala nu e contul lui? Prea multe idiotenii stranse la un loc, ca sa poti sa le crezi, daca nu faci cumva gimnastica mentala sa iti iasa ceva logic din asta.

        • Sfantu` Simon zice:

          @mosoracristian : El (Badea) nu a scris post-ul ala ca sa justifice faptul ca acolo zicea unu sa-l injure pe asta, a facut precizarea asta doar pentru cei care sunt fanii lui si intra degeaba pe contul „descreieratului”, chiar nu ati inteles ca Badea nici macar nu stie ca asta de a scris post-ul lui peste prajit exista, cu atat mai putin nu incerca sa scuze gesturile facute de altii in numele lui.

  6. analfabetul zice:

    acum ma intreb de cine sa scriu si eu ca sa fac 10000 pe zi. basescu sa dus. cine dracu mai ramane?
    😀

  7. Sofistricat zice:

    Mda, s-a futut textul. Ideea primului paragraf era că nu poți să faci altfel decât punând NU împreună cu decât. Cum am pus eu acum în propoziția anterioară. Asta e gramatica, așa se scrie corect.

  8. Sofistricat zice:

    dacă n-ai observat, nu te-am înjurat sau jignit cu nici un cuvânt urât. doar ți-am indicat faptul că scrii incorect, chiar am și spus că te cam grăbești la mai toate articolele. așa că singurele înjurături au venit din partea ta. de poză nici nu mai încerc să-ți explic, că văd că n-ai înțeles ce am vrut să spun. oricum, trebuie să recunoști că e o mârlănie să atașezi poza cuiva și să spui că „restul e de prisos, e de ajuns sa-i vedeti mufa”. și dacă te aperi spunând că „Disputa noastra nu exista” ca să te scoți „intelectual cu bun simț”, felicitări. ești un adevărat român frustrat.

Lasă un răspuns

