Cu si despre oameni frustrati


De cand am deschis acest blog al omului frustrat, am cam vorbit despre lucrurile care ne frustreaza, in ultima vreme unul din factorii importanti de stres din viata muritorului de rand din Romanica fusera politichia. Astea fiind spuse evident ca majoritatea subiectelor tratate fura politice (accesele de oltenisme sunt intentionate asa ca nu ma boscoroditi), astazi tin sa tratez un subiect la fel de in tema, apropos de FRUSTRAT[punct]RO, si anume sa vorbim despre frustratul de rand, acel mertean ce salasluieste in fiecare si se inflameaza si se inflacareaza de fiecare data cand are ocazia unei discutii in contradictoriu, sau oricand ceva nu-i convine. In acest sens am venit cu un exemplu din experienta proprie recenta.

Ideea e urmatoarea, imi facui blog, dupa care evident dadui sfoara`n`tara ca-mi facu-i blog, evident ca tot posesoru` de blog in dezvoltare mai dai un comment colo` mai bagi un link pe nu stiu unde, mai dai un spam in lista de mess totul in scopul popularizarii si dezvoltarii notorietatii tale de blogger (ar fi mult mai simplu daca toti ar sti din start ce priceput esti si daca ar vizita din proprie initiativa blogul, dar cum stim ca asta nu se va intampla pentru ca deh oamenii e rai si nestiutori simti nevoia sa-i impulsionezi). In fine in initiativa mea de popularizare, probabil uneori am facut si excese pe anumite site-uri tot postand obsesiv link-ul, lucru care evident frustreaza si enerveaza poate ceilalti utilizatori, unul din site-urile in care s-a intamplat sa spermuiesc in exces fura taman 220.ro (carora tin sa le multumesc nu ca m-ar fi ajutat in vre`un fel, ba chiar ma cauta la orice colt sa ma beleasca, dar pur si simplu vreau sa le multumesc si nu o spun cu sarcasm), acum dupa cum stie tot utilizatoru` daca nu iti convine un comm, sau vrei sa dispara ai doua optiuni de bun simt ori dai un vot in minus si dupa doua voturi commentu` dispare, ori anunti un admin si el sterge postarea. A treia optiune, cea extrema si de mare lipsa de bun simt, e sa te apuci ca taranu` sa-l injuri pe ala de a postat si el un link, si nu sa-l injuri asa oricum ci intr-un stil manelistic, cocalaresc si exagerat de mertenist. Eu acuma inteleg ca nu-ti convine tie ca unul, nu neaparat eu, oricare altcineva a postat un link, vai Doamne ce ne facem acum, raspuns: ori ignori, ori dai minus in semn de nemultumire, ori raportezi pentru marele deserviciu care ti l-a facut link-ul ala ca era acolo si ti-a omorat placerea vizionarii clipului, dar niciodata si in nici un caz nu pot sa fiu de acord cu merteanul frustrat care se apuca si arunca cu invective de cea mai joasa speta de parca ar fi pe mosia ma-sii. Nu pot sa concep si sa inteleg cum ai putea sa ajungi atat de necioplit incat sa simti nevoia sa scoti pe gura niste mertenisme de mare nesimtire doar pentru ca unul posteaza un link care nu te incomodeaza cu nimic (frate nu zic daca ne-am permite toti sa platim reclame am face-o si nu am mai strica placerea diferitilor dobitoci de a da primul comment la un clip sau mai stiu eu ce alte intreruperi ale ritmului feng shuiului de la clipul respectiv).

Oricum sa trecem acum la exemplu(pentru cine vrea poate sa verifice si pe site 220.ro, linkul e aici, cu ocazia asta le intorc si eu favorul si-i „popularizez”):

electrolizei0
Duminica, 06 Decembrie 2009, ora 16:52

simon, mama ta se intinde mai bine pe pat decit orice vopsea superlavabila )))

sa mori de cancer la p#&a sa o intind eu pe mata si pe sorta (scris legat evident, doar nu credeati ca e vreo inteligenta rara)

linkul meu: „Votul in zodia cancerului”, imediat deasupra doua mesaje jignitoare la adresa mea, unul, atat de penal incat admini l-au sters asa ca l-am reprodus eu, al doilea il vedeti mai sus.

Evident ca dupa o marlanie asa mare la adresa mea, m-am simtit oarecum jignit si enervat asa ca normal ca pe moment am simtit nevoia sa refulez si eu la adresa dobitocului, insa spre deosebire de el nu am facut-o public (asa ca Basescu si Geoana), ci i-am trimis decat un mesaj privat pe care-l dau acum publicitatii:

mesaj

De la: sfantu_simon | Catre: electrolizei0

17:15 – Du, 6 dec 2009

sa-mi iei pWla la tranta, sa ti-o pun in piept ca sa ti-o fac insigna japita umana ce esti te bagi ca musca`n curu vacii.

Dupa doua zile de fermentat, dobitocu` a reusit in sfarsit sa-si stoarca creieri incat sa se simta in stare de un raspuns, iata ce i-a iesit:

Re: mesaj

De la: electrolizei0

12:40 – Ma, 8 dec 2009

ma, futa-te irod si cu cristos si dumnezo sa te umple de flegme pe muie! ma pizda bogata de sloboz, tare mai esti tu ascuns dupa monitor, hai sa te vad cum esti si in realitate, boxeru pulii mele

Acuma, partea cu „boxeru”, eu nici pana azi nu am reusit sa o inteleg, probabil din „sa-mi iei pwla la tranta” el a inteles ca e vorba de vre`o lupta, altfel nu-mi explic. In fine continuarea mea dupa doua zile, timp in care ma „racorisem”, chiar uitasem de prost a fost mult mai linistita:

Re: mesaj

De la: sfantu_simon | Catre: electrolizei0

11:12 – Mi, 9 dec 2009

Taci dreacu!!!

Dupa inca o zi de stors la neuron, dobitocu` revine pe pozitie, mai jos mesajul lui si apoi raspunsul meu:

Re: mesaj

De la: electrolizei0

19:28 – Mi, 9 dec 2009

nu stiu ceva mai josnic pe lumea asta ca tine: o curva batuta sa faca reclame politice pe net… esti asa de trista incat ti-as da muie pe gratis (de obicei nu fac reducere, exceptie fiind ma-ta)

Re: mesaj

De la: sfantu_simon | Catre: electrolizei0

22:46 – Mi, 9 dec 2009

E uimitoare puterea ta de deductiei, ai ajuns tu la atatea aprecieri la adresa mea de parca m-ai cunoaste sau de parca ai intelege cu adevarat ce spun, te-ai ostenit macar sa vezi despre ce e vorba inainte sa faci aprecieri, e simplu sa tragi concluzii (eronate) decat sa intelegi si poate chiar sa apreciezi. Iar conceptia asta tampita cu, oricine scrie despre politica e sclavul politicienilor, e o conceptie pe care numai marinaru ala tampit cu aparatul lui de partid v-au bagat-o in cap, cat despre invectivele care alegi sa le arunci in continuare, sa-ti fie de bine si sa fiti voi (cei cinci milioane) sanatosi.
Asa ca inca odata te rog, TACI DRACU !

Evident dupa cum v-ati obisnuit pana acum, creierasului neted i-a fost necesara inca o zi sa-si adune gandurile si cuvintele, iar pentru cei care credeti ca el nu intra decat odata pe zi pe site si atunci vedea mesajul si raspundea, va spun ca intra de mai multe ori posta commenturi la clipuri (fiind indeletnicirea lui de baza probabil) si probabil isi storcea cerebelul sa gaseasca replici interesante. In fine iata ultimul sau mesaj urmat evident de raspunsul meu:

Re: mesaj

De la: electrolizei0

22:27 – Jo, 10 dec 2009

ma pula verde, eu am impresia ca tu esti poponar de felul tau: uite si dovata – tu pe apropare orice clip te arunci repede cu vesnicul tau coment de rahat si toti oamenii (buni sau rai/ destepti sau prosti) iti dau cate un „-” la coment… tu, in schimb, nu te lasi si iti repeti comentul mai departe. acuma ori esti cu o petarda puscata in cap ori nu ai pe cine sa te asculte si crezi ca cineva te baga in seama pe site-ul acesta. uite sfatul meu: meri si suge pula la primu aurolac pe care il gasesti si mai lasa politica in pace ca sigur nu iti creste alocatia de prescolar daca faci pe viteazul!

Re: mesaj

De la: sfantu_simon | Catre: electrolizei0

22:55 – Jo, 10 dec 2009

Ai de gand sa te mai bagi mult in seama cu mine, gaseste-ti tati un hobby, ia-ti o femeie, un barbat ceva sa te tina ocupat, plateste daca nu te vrea nimeni. Da, pe mine nu are cine sa ma asculte d`aia stau zilnic si trimit mesaje disperate cu fel si fel de trivialitati unei persoane pe care nu o cunosc si nici nu stiu cine e si ce vrea, ahh, dar stai putin asta erai tu nu eu. Du-te dracu da` te culca, si sa nu uit MAI TACI DRACU ODATA!!!

Deocamdata eu decat am de zis, in rest va las pe voi sa comentati subiectul, ahh si sa nu uit daca cumva intrati pe 220.ro nu uitati sa-l salutati pe „prietenul” meu.

Last edit: Dobitocul si-a dat in petic inca odata si a facut o vizita blogului in cursul zilei de azi (probabil a existat un „binevoitor” care mi-a respectat dorinta si „l-a salutat”), acum de ce spun ca si-a dat in petic, probabil intr-un avant de „culturalizare si respect” s-a apucat sa citeasca prin postarile mele recente si s-a simtit obligat sa lase si un comentariu, evident nu la post-ul ce facea referire la el, aveti aici exemplul (probabil faptul ca a dat „primul comm” i-a provocat o bucurie orizontala nespusa).

last last edit: si-a luat inima`n dinti omul si a lasat un comentariu si la articolul ce face referire la el, insa evident a facut-o sub alt nume, dobitocul insa nu stie ca odata cu commentariile lui care respecta aceeasi motivatie de mertean needucat apare si IP-ul care este evident acelasi. Acum eu inteleg sa dai mesaje dezaprobatoare si pline de alte invective, dar de ce sa te ascunzi si o faci sub alt nume (ca esti ratat, am inteles acum), in schimb omul asta e mai tare isi da mesaje in care se sustine pe el insusi, ba mai mult isi da si dreptate, ahh si sa nu uit evident ca si injura (pe cine altcineva pe mine).


Acest articol a fost publicat în Funny, Pamflet, Reality și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Cu si despre oameni frustrati

  1. ionpozitiv zice:

    il inteleg pe electrolizei, tu esti mai prost ca ma-ta care se arde pe coji de seminte, si te-a fatat pe tine pe coji de banane.

  2. milfsipetrov zice:

    „Ideea e urmatoarea, imi facu-i blog, dupa care evident dadu-i sfoara`n`tara ca-mi facu-i blog,..”

    esti si frustrat si agramat.

    • Sfantu` Simon zice:

      Tu probabil cand scriu teveu, Romanica, si mai stiu eu ce, probabil intelegi decat ca eu nu stiu limba romana sau ca nu stiu sa scriu, dar in fine atata poti. In schimb daca te uitai mai sus in postare scria clar intre neste (iar am fost agramat) paranteze „(accesele de oltenisme sunt intentionate asa ca nu ma boscoroditi)”.

      • milfsipetrov zice:

        nu, dragul meu, e vorba de excesul si accesele de cratime, pe care nu esti deloc stapan.

        • Sfantu` Simon zice:

          si acum ce, mirandolinelor dans sau ce … cand scrii posturi ce ocupa 3 randuri e usor sa-ti faci corectura la ele, cand iti intri in ritm si scrii pagini, e mai greu sa tii cont de tot ce ai scris si unde ai gresit, asa ca cer iertare domniilor voastre pe care le mai jignesc cu o cratima prost folosita pe ici pe colo.

  3. gangstaphm zice:

    Ignora-i,nu o sa reusesti sa ii schimbi si in nici un caz nu trebuie sa te simti dator sa le dai lor explicatii pentru ca oricum nu o sa inteleaga ce vrei tu sa zici…au devenit niste zombie,faptul ca l-au votat pe basescu dupa 5 ani in care nu a facut nimic pentru ei este cea mai buna dovada a prostiei romanesti.

    • Sofistricat zice:

      prostie românească? PSD a condus țara de la revoluție încoa. și dacă te gândești mai bine, că toți au fost de fapt comuniști înainte, îți dai seama că PSD de fapt a stors țara și i-a făcut pe toți magnații de azi: patriciu, vântu, ba chiar și becali cred că a profitat.

      ca să zici că băsescu n-a făcut nimic în 5 ani, înseamnă că ești un mare ignorant. în primul rând, a ținut PSD-ul în afara puterii și efectele vor fi simțite pe viitor, mai ales că acum are iar 5 ani în care va face iar aceeași chestie.

      • Sfantu` Simon zice:

        HAHAHA! Alta sluga a lu` Basexu ataca, bai fratilor cine e ignorantul aici. Cica a „a ținut PSD-ul în afara puterii și efectele vor fi simțite pe viitor”, prietene revino-ti, efectele vor fi simtite decat de Basel si de acoliti lui, in nici un caz nu o sa-ti fie mai bine in viitorul apropiat sau indepartat ca marinarul a furat cat a putu si cum a prins si a condus tara sub un pumn de fier mai puternic decat al lui Ceasca.

      • Sofistricat zice:

        dacă tu crezi că Băsescu e rău pentru că a furat cât a putut, atunci ce părere ai despre tot PSD-ul?

        oricum, nu sunt slavul marinarului, doar că urăsc PSD. aleg răul mai mic, că dacă s-ar putea aș da foc la guvern și la parlament și la casa albă și la toate băncile din lume, în special FMI.

  4. milfsipetrov zice:

    baiatule, nu conteaza cat scrii, atata vreme cat te lauzi ca promovezi folosirea corecta a limbii romane, pune mana si invata sa scrii corect!

    • Sfantu` Simon zice:

      Dupa cum am mai spus cuiva mai devreme „sper ca m-am conformat multumitor”, asta asa ca sa te linistesc ca vad ca deja te inflamezi si mi-e sa nu dai in alte injurii injurioase. Astea fiind spuse, campania SCRIE ROMANESTE NU r0m@n3sht3, face referire (cel putin din punctul meu de vedere) la cei ce au stilul asta stricat de a scrie, gen messenger. Sa judeci pe cineva care scrie de nebun si in graba si mai face o greseala de gramatica nevinovata si neimportanta mi se pare exagerat si nu-mi sta mie in caracter. Asa ca da-mi voie sa nu-mi pese prea tare de aerul tau condescendent si nici de aerele tale de filfizon. HAVE A NICE DAY (fucker)!!!

      • Petrov zice:

        filizon, asa se scrie corect romaneste. nu m-am inflamat. doar ca nu iubesc idiotii accelerati.

      • Sofistricat zice:

        îmi pare rău să spun, dar chiar e dezamăgitor să citești un blog în care se scrie despre oameni inculți și bătuți în cap, dacă tu personal nici nu scrii corect. și parcă i-aș da și mai multă dreptate „prietenului” tău de pe 220.ro.

  5. Cris zice:

    Da, cel mai bine este sa-i ignori…TOTAL si sa incercam, chiar si atunci cand avem mult de scris, sa nu scoatem un articol sau un gand de-al nostru la lumina fara sa-l corectam in prealabil.

    Mult succes cu blogul! 😉

  6. zuzu zice:

    imi place in mod special userul jacky-j sau ceva de genul de pe 220.ro.vreo 10 mesaje pe zi pe site le diverse clipuri,mai ales in timpul campaniei electorale.tema mesajelor? psd=comnusm,base=mesia samd.cadn s-a anuntat rezultatele alegerilor dumnica seara a schimbat tactica si a inceput sa pupe psd-ul si pe geoana.a doua zi du ce base a revenit pe primu loc a inceput iar sa pupe in ,,basanau”.scuze ptr acest post dar sunt si eu frustrat ca dobitoci ca ala zburda zilnic pe net neavand alta ocupatie decat aceea de a a posta commenturi pro pdl si base.zic asta fiindca vad ca e apropae toata ziua pe net si posteaza commenturi pe 220.banuiesc ca singura lui ocupatie sa posteze si sa fie remunerat ptr asta

  7. milfsipetrov zice:

    mi-ai editat comentul, esti penibil biatule.

Lasă un răspuns

