Ne-am culcat cu unul, ne-am trezit cu celalalt


Mare parte dintre dintre votantii zilei de ieri s-au bagat azi nopte linistiti in patucurile lor alaturi de domnul prezidentiabil Mircea Geoana, ca sa se trezeasca in aceasta dimineata in pat cu Traian Basescu, astfel clipul electoral ce rula acum cateva zile in care „tanara domnisoara se trezeste lanaga unul din candidati” se adevereste intr-un mod mult mai grobian dar in acelasi timp realist si specific atat zonei geografice in care ne aflam, dar mai ales tarii minunate pe care o (supra)populam.

Realitatea zilei de azi, in care dupa numaratoarea a 95% din voturi ni-l prezinta pe Traian Baselul presidente inca cinci ani era mai mult decat evidenta pentru multi inca de aseara (pentru cei apropiati lui Base sigur nu e nici o surpriza), pana si eu unul nu l-am vazut dat pe mariner inca din momentul in care acesta s-a lansat in discursul domniei sale inainte de anuntarea exit-poll-ului, facand astfel atat o miscare smechereasca de imagine, dar dovedind in acelasi timp atat siguranta sa intr-un rezultat favorabil lui, cat mai ales dovedind inca odata, daca mai era nevoie, lipsa de tact si de fair-play care-l caracterizeaza. Aceste carente in alta tara probabil i-ar fi adus Baselului un deficit de imagine atat de mare incat probabil nici nu ar mai fi candidat, la noi insa in laturile care ne caracterizeaza acest personaj pare rupt din realitatea cotidiana a Romaniei si dupa cum se vede este chiar indragit de neamu` lu` Papura Voda, astfel domnia sa reuseste de fiecare data sa se strecoare in varful ierarhiei pentru ca facand abstractie de acuzatiile de fraudare a votului (care sa fim seriosi de fraudat au fraudat ambele partide, doar ca unii au facut-o mai bine) totusi mare parte din populatie a votat cu Traian Basescu, dovedind inca odata ce fel de „personaj simpatic” este el.

Oricum ridicolul situatiei in care se afla Romania atinge cote ce duc spre paroxism, daca aseara avem un candidat care sarbatorea cu sampaniei si facea apeluri de unitate nationala din curtile a doua partide, celalalt era cumpatat si spunea cu un ranjt crispat:”Votantii mei sa stea linistiti, pentru ca tot eu am castigat”; ce va spune asta unu ca Basescu a avut de la bun inceput asul in maneca si stia mai bine ce are de facut, tocmai de`aia toti antenisti nu au avut parte de satisfactia de a-l vedea chircindu-se de durere ca a luat bataie, pentru ca nu a luat si el stia bine treaba asta, iar doi la mana ramane valabila o singura constanta:

Traim in Romania, tara tuturor posibilitatilor, za lend of ciois, iar za choice aseara a fost Traian Basescu inca cinci ani.

P.S.: tocmai d`aia m-am ferit aseara sa ma arunc in presupuneri despre ce bine ne va fi vezi Doamne pentru ca iesira Geoana presedinte, eu unul sincer nu eram convins de rezultat si vom vedea daca pana la final am avut dreptate sa fiu circumspect sau nu, pentru ca numaratoarea continua si mai sunt de 5% sperante.

Acest articol a fost publicat în Pamflet și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ne-am culcat cu unul, ne-am trezit cu celalalt

  1. snake zice:

    excelent titlul, hidoasa realitate!

Lasă un răspuns

