Sunt doar profund si indiscutabil ANTI-BASESCU.


Simt nevoia sa reiau acest discurs ce-mi aprtine de altfel pentru ca vad ca unii sunt chiar batuti in cap si spun asta fara pic de jena, pentru ca din toate demersurile mele de-ai analiza pe „cantindati” lu` peste prajit, toata lumea a inteles ca eu ma dau cu Geoana si cu Crin. Frate pe bune ma doare capu`, rog pe oricine are rabdarea, sau pe inflacaratii astia a lu` Basescu sa citeasca toate postarile rand cu rand si sa gaseasca pasajul in care eu am spus alegeti Geoana, sau votati-l pe Geoana, puteti sa-l cautati pana v-or iesii ochii pentru ca nu exista, eu nu am spus niciodata alegeti Geoana, eu am spus decat nu mai votati Basescu ca e un dezastru ambulant si eu unu nu-l mai suport.

Daca vi se pare ca nu aveti ce alege dintre cei doi mai bine nu mai mergeti la vot decat sa mergeti si sa votati vezi Doamne, impotriva unuia alegandu-l pe celalalt, deci asta e cea mai mare ineptie posibila merg si-l votez pe marinarul integru ca sa nu iasa comunistul, asta-i buna zau, eu zic sa va calmati spiritele si sa observati ca oricum astia sunt intelesi pe sub masa si ca indiferent cine iese de furat tot se fura numai ca se schimba deponentii, tocmai d`aia repet ca un gramofon stricat NU VA MAI LASATI PROSTITI, mai bine nu mai mergeti la vot si poate atunci vor intelege mesajul ca electoratul s-a saturat sa fie tras in piept si futut in cur.

Dar se pare ca nu v-ati saturat de asta, se pare ca majoritatea preferati chiar situatia asta, in care sunteti folositi ca niste carpe odata la patru cinci ani, iar apoi sunteti aruncati in mizeria cotidianului vietii voastre. Repet de nebun ca in orice caz singuri carora le e mai bine sunt EI, politicieni lu` peste prajit astia, iar noua nu ne ramane decat sa ne inflacaram la porcariile care le ies pe gura.

Iar cel mai mult si cel mai mult mai mult ma aduc la exasperare s(l)ugarnicii astia portocalii, care unu la mana nu ai cum sa scapi de ei, si doi tin sa-si aduca si ei contributia la campania Baselului dand interpretari total stupide si pe langa subiect la orice e anti-Basescu, fie ca e vorba de filmuletul cu copilul lovit care „datorita pixelului albastru e clar ca e un fals” si pana la articole anti-Basescu din care rezulta clar ca eu sunt cu Geoana si oricum sunt trepanat.

Frate si daca nu eram cu Geoana am devenit multumita lor, cartitelor astora care sunt mai rau decat Securitatea lu` Ceausescu si care nu au limite ale bunului simt, eu nu mai pot cu astia eu nu mai pot cu Ceausescu II asta (Basescu pentru neavizati si sustinatori). Mintea astora e atat de incetosata si de ingusta incat nu numai ca au timp sa asculte si sa ridice la rang de rugaciune orice ineptie scoate Basescu pe gura, dar au timp si sa aibe grija ca absolut toata lumea stie cat de tare e el marinarul.

Bai vere, pe mine sa ma mai lase dracu si Basescu si slugile lui, sa ma scuteasca de luptele lui inexistente (decat daca sunt cu copii minori atunci exista) si in principiu sa ma lase cu ce au atat el cat si slugile lui de zis, pentru ca in principiu asta cand deschide gura nu face nimic altceva decat sa ne insulte inteligenta noua, celor care nu suntem slugile lui fanatice. Nu stiu daca ati obseravt ieri, dar noi astia mertenii de rand (si slugile lui si astia normali) aveam nevoie de experti sa ne spuna ce si cum se vede in filmuletul ala, noi fiind desigur prea prosti sa vedem singuri, la fel cum am avut nevoie de experti sa ne spuna ca Basescu a vandut flota, ca noi eram prea prosti si vroiam sa ne urcam dracu in vapoare si ne inecam apoi neavind in ce sa ne urcam.

Apropos slugile lui Basescu cititi postul de dinaintea astuia, ca sa vedeti si voi ce fel de anti comunist e Basescu, si sa va amintiti cam pe unde sunt radacinile lui si mai ales cine l-a tinut in brate inainte de 2004, asta asa ca o lectura suplimentara anticomunista, anti-Geoana, si mai ales anti-PSD (unde sunt toti moguli, si coruptii, si aia de face rau Romaniei si cu care Basescu se lupta si cu care nu a mers niciodata brat la brat).

Acest articol a fost publicat în Pamflet și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

