Basescu loveste un copil cu pumnul in gura, opinia mea


Am tot asteptat inca de cand am postat articolul extras din Gardianul, reactii, opinii si comentarii la adresa celor intamplate, la fel am cautat si pe alte site-uri ce aveau prezente imaginile si am rasfoit printre comentarii, totul intr-o curiozitate de-a dreptul morbida as putea spune fiind deja un pic scelerat dupa vizualizarea repetata a clipului cu pricina.

Fratilor ce am vazut m-a scarbit si m-a inspaimantat in acelsi timp, eu unul nu credeam ca poate salaslui atata prostie in noi, insa cu comentari de genul: „„sunt convins ca si copilul si-a meritat-o”; „ce mare lucru i-a facut daca i-a tras o palma peste ochi”; „copii mai trebuie si corectati din cand in cand”; si cel mai tare desigur „se incearca manjirea unui om care iubeste copii”. Tot ce pot eu spune e ca sper ca nu-i iubeste cum ii iubea Michael, asta unu la mana si doi la mana hai dracu sa fim seriosi ca asta nu a avut timp nici de copii lui cand erau mai mici desigur asta ar putea fi un lucru bun pentru ele, important e ca taticu se implica acum si-si repara greselile tineretii si iata oameni buni cum alege sa ne arata cat de om bun si ascultator al poporului este, va educa si copii la nevoie, totul desigur pentru binele neamului si al patriei pe care el marinerul le slujeste cu falnicie.

Pe de alta parte cu comentarii ca cele de mai sus ce pot sa mai zic eu, decat inca odata sa afirm ca ne meritam soarta, si asta cu varf si indesat, eu nu generalizez acum si tin sa mentionez ca intr-adevar marea majoritate a comentariilor lasate la acel video erau dezaprobatoare si pline de dezgust fata de persoana lui Base, dar atata timp cat inca mai exista slugarnicii astia a-i Basescului carora nu le inteleg atat devotamentul (probabil se imbata cu apa rece sperand ca sustinadu-l pe marele sef vor trai si ei la fel de bine ca el vreodata, pentru ca adevarul e ca lu` Basescu chiar ii pasa de toti muritorii de foame), bai atata timp cat astia inca mai exista si mai traiesc si respira intre noi pai tara asta nu o sa aiba niciodata vreo sansa.

Desi mi se pare ridicola comparatia totusi nu pot sa ma abtin sa nu remarc ca daca treaba asta iesea la iveala in America (sau orice alta tara cat de cat civilizata) mai ales in plina campanie electorala si intre desfasurarea tururilor de scrutin, in secunda doi candidatul ce se facea vinovat de asa porcarie nu numai ca probabil renunta la a mai candida in continuare, dar probabil era pus la zid in asa hal incat ajungea mai mult ca sigur si prin tribunale.

La noi in schimb, in dobitocenia care ne caracterizeaza sunt total convins ca PD-L-isti, cu masina lor de campanie (zisa si Aleea Modrogan in actiune) nu numai ca vor reusi sa bage incidentul sub pres, dar probabil vor gasi o modalitate si sa transforme acest gest „misel” intr-o mare virtute a marinerului.

Eu unul nu pot sa spun decat Base mi-e scarba, mi-e scarba de tine si de magariile pe care le-ai facut timp de cinci ani (pentru ca va asigur eu ca gestul asta e doar unul din multe si daca maine ar iesi la iveala ce fel de mizerii a facut asta timp de cinci ani incoace, am avea motive sa-l impuscam mai multe decat pe Ceausescu), mi-e scarba de toti supusii tai regali gen Nuti, Ridzi, Boc, Berceanu etc, mi-e scarba mai ales de slugarnicii tai (norod tampit pe care-l prostesti din vorbe ca un mare smecher ce esti), in principiu Basescule mi-e scarba.

Last edit: Apropos v-am zis eu ca BASESCU E UN FRUSTRAT, altfel explicati voi gestul.

Acest articol a fost publicat în manifest, Pamflet și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

