Radeti dati-va`n colo de frustrati


Ca sa va mai descretesc oleaca fruntile si sa va arat totusi si latura mea mai comica (latura mea feminina ca sa zic asa), tin sa impart cu voi urmatorul clip care pe mine unul m-a binedispus asa de tare ca imi venea sa i-au monitorul de gat si sa-i trag doua palme in speranta ca le va simti si distrusa pe care o veti vedea in clip.

Astfel, fara alte prezentari si mare tam-tam va prezint varianta noua de emoista (mi-au venit in cap si alte variante pentru cuvantul asta, dar azi ma simt generos si nu vi le impartasesc), respectiv EMOISTA CU BARA DE DIRECTIE DISTRUSA (e singura explicatie care am gasit-o pentru felul in care-si tine capul)

Acest articol a fost publicat în Funny, Reality și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

