Cu cine votez?… Eu


Cred ca e intrebarea care-i framanta pe multi dintre localnici peticului de pamant suprapopulat denumit duios Romania, pe bune chiar va pune-ti problema asta, probabil printre voi se mai afla inca unii care cred ca mergand maine la vot chiar vor contribui la ceva si vor reusi sa aduca cine stie ce schimbare in tara. Ei bine dati-mi voie sa va desumflu si sa va spun ca NU, nu veti reusi sa schimbati nimic, lucrurile nu vor evolua inspre mai bine indiferent pe cine veti alege, si practic singurul lucru pe care-l veti reusi va fi sa intretineti o iluzie cum ca lucrurile se vor schimba (vreodata). Eu unul nu cred ca se va schimba nimic, asa cred eu si nu e nimeni obligat sa ma asculte sau sa-mi dea dreptate (n-am nevoie de aprobari si nu caut sa-i conving pe altii ca eu detin calea cea buna), doar sustin sus si tare ca indiferent de cineva va ajunge in turul II si va iesi in cele din urma presedinte nu va face nici un rahat. Trebuie sa fi chiar naiv sa crezi ca cineva mai poate repara „dezastrul”, trebuie sa fi nebun sa crezi ca cineva mai poate face din „cacatul asta” vre`un bici, si trebuie sa fi total iluzoriu sa crezi ca cineva va cauta sa-ti faca vreun bine (tie cetatean al Romaniei), singurii carora le va fi mai bine dupa alegerile asta vor fi tot EI (d`alde Udrea si Cocos, vreo EBA, vreun Marean, vreun Nastase si mai stiu eu care dracu altii).

Asa ca sincer va spun maine daca voi reusi sa ma conving cumva ca ar trebui sa ma deranjez de binele tarii asteia, care trebuie sa recunosc mi-a oferit atatea (nici o ceapa degerata), singurul vot pe care-l voi da va fi un VOT DE BLAM.

Eu i-as vota pe medicii de la Fundeni ce au ales sa nu lase inca o persoana sa moara doar de dragul indolentei unor autoritati practic inexistente, eu i-as vota pe medicii spitalelor din Piatra Neamt care desi sufera un deficit de personal de 200 de angajati reusesc totusi sa tina lucrurile pe linia de plutire (ba colac peste pupaza trebuie sa-si ia si zile de concediu neplatit pe care desigur le vor lucra pentru ca nu sunt nici nebuni si nici nesimtiti ca marii nostri politicieni).

Asa ca dragilor candidati luati-va votul si indesati-l undeva unde va doare de noi.

P.S. Nu uitati maine mergeti la vot. Si eventual votati Remus Cernea (prima reclama gratuita pe care o fac).

Acest articol a fost publicat în manifest, Pamflet și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cu cine votez?… Eu

  1. Mihai zice:

    Si eu votez Remus Cernea!

  2. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

